dinsdag 16 april 2013

Denim trends.

Hallllo!
Vandaag was het een lange dag, de tijd ging zó langzaam bij mij. Gelukkig heb ik maandag en dinsdag overleefd. En jullie, hoe was jullie begin van de week?? Ik hou het vandaag trouwens over de laatste denim trends, hope you enjoy! (=

Aan het begin van een seizoen is iedereen wel eens benieuwd naar de laatste trends. Denim is dit jaar erg in de mode, ik zet alle denim trends even op een rijtje voor jullie!

Denim jacks.
Ik keek vandaag wat rond op school, en zag deze jack heel vaak tegenkomen. Natuurlijk heb ik er zelf ook eentje! Deze jacks zijn ultra tof en niet te missen in je garderobe. Zo een jack maakt je look helemaal af en valt met heel veel kleuren te combineren. Zeker kopen dus hihi. Via hier kan je hem bestellen.



Spijkerbloezen in chambray.
Spijkerbloezen zie ik heel vaak voorbij komen voor mijn ogen. Deze lovely bloesjes moet je wel goed zien te  combineren! Persoonlijk vind ik ze het leukst staan met een legging broek (met een print). Maar je kan ze ook combineren met een classy zwarte broek, of gewoon een spijkerbroek. Ieder zijn eigen smaak! Je kan ze ook combineren over een rok of een jurk, maar dan wel met de knopen open. Via hier kan je hem bestellen. 


Spijker overall.
En niet te vergeten: De spijker overall. Het maakt niet of ie kort is, of lang. Staat allebei leuk. Een beroemd kledingstuk onder de jongeren! Via hier kan je een overall bestellen.

Skinny jeans.
We wisten het allemaal al: Skinny jenas in in de mode en (bijna) iedereen trekt hem aan. Het valt overal mee te combineren. Maar op de catwalk was het deze keer ietsje anders, de skinny jeans is deze keer tot de enkels. Zelf heb ik nog niet zo een broek, ik hoef hem eigenlijk ook niet. Ik wacht wel af, misschien vind ik hem later wel wat leuker.

Dit was het dan voor deze keer. Ik denk dat ik alle denim trends wel heb opgenoemd (?) Nu weten jullie ook weer wat voor denim jullie moeten kopen haha! Als je nog wat aan te vullen hebt mag je altijd een reactie achterlaten. Lots of love, Büsra.

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.