maandag 15 april 2013

Just did my nails!

Hey lovely girl! 
Ik heb zonet even mijn nagels gelakt, ik heb het allang niet meer gedaan. En ooooh wat heb ik het gemist ohgod. Maar ik dwaal helemaal van het onderwerp af dus ik ga verder. Ik heb een kleine tutorial gemaakt, zodat jullie kunnen zien hoe ik het heb gelakt :).

Ik heb maar een paar kleurtjes gebruikt, geel, roze & licht geel. Ik heb er een foto van gemaakt voor jullie! Het eerste lakpotje  is van een onbekend winkeltje, volgens mij heet hij Rio? Hij was ook niet zo duur, maar een eurotje. De tweede lakpotje kan je bij (bijna) alle drogisten kopen, ik zelf heb hem van de kruidvat gekocht voor 3 euro, dacht ik. De derde kubus is ook van een onbekende winkel waarvan ik de naam en prijs niet meer weet.

Op foto 1 zie je niet alleen een kubusje met een kwast staan, maar ook speld! Ja je ziet het goed, een speld ihihhi. Ik gebruik een speld omdat ik het veels te moeilijk vind om met een kwast strepen en stippels te maken. Hierover vertel ik later in de tutorial. Anyway: Dit zijn de kleuren die ik gebruik voor mijn nagels.

Op deze foto heb ik al mijn nagels gelakt in het roze. Dit is gewoon simpel, je kwast pakken en over je nagels gaan. Maar nu komt het iets ongemakkelijkere, je gaat lijnen trekken. Of een ander motiefje die je graag wilt, ik zelf heb iedere nagel een ander motiefje gegeven. 
Het plaatje boven de tekst links boven zie je de vormen wat duidelijker. Ik heb stippels gemaakt, horizontale lijnen en verticale lijnen. Ik ben niet zo geweldig in nagel lakken dus daarom heb ik ook een speld gebruikt bij de lijnen lakken op mijn nagels! Het eindresultaat is op zich best wel leuk geworden, en het was helemaal niet zo moeilijk.

Zo, dit was dan mijn tutorial. Ik ben erg slecht in nagels lakken, dus het spijt me hiervoor! Maar zo slecht is het weer ook niet, zo zie je maar weer dat wanneer je iets probeert het toch wel lukt. Gewoon een beetje oefenen. Wat vinden jullie van deze tutorial, gaan jullie ook je nagels lakken als ik heb gedaan? Praat erover via opmerkingen.

Veel kusjes en knuffels, Büsra.

PS: Vergeet geen leuke reactie achter te laten, bedankt voor het lezen en de aandacht! 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.