vrijdag 26 april 2013

Update :(

Hey. Zoals je aan de titel leest, is dit geen vrolijke maar juist nogal treurig. Ik heb de laatste tijd heel vaak spierpijn en hoofdpijn, daardoor heb ik de kracht niet om leuke en kwaliteit volle berichten te plaatsen. Daarom post ik vanaf nu om de dag! Ik moest er veel over nadenken, en ik ben er eindelijk uit. Ik wil namelijk geen afgeraffelde berichten op mijn blog, maar alleen leuke berichten waaraan je kan zien dat er veel aandacht aan besteed is.

Ik hoop dat jullie het snappen.. 

4 opmerkingen:

  1. Dit is jammer.. normaal bezoek ik je blog elke dag als ik me verveel en dan staat er altijd zulke leuke berichten op mja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan kan ik altijd nog oude posts teruglezen :D
    Beterschap dan maar he ;(

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.