woensdag 24 april 2013

Lookbook

HELLO THERE! Vandaag een leuk artikel met verschillende, vrolijke zomer looks! Een soort lookbook eigenlijk haha. Ik heb wat plaatjes opgezocht op weheartit.com en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden hihi :). ik heb gister  niks gepost, dit komt omdat ik weer eens hele erge spierpijn had. ik had de kracht niet om een kwaliteit volle nieuws bericht te schrijven voor jullie. het spijt me hiervoor. 

Toen ik deze foto zag op weheartit, werd ik gelijk verliefd. Ik ben in love met het roze topje en de pumps die er écht bij passen. De accessoires zijn echt lovely en het broekje staat er geweldig bij. Alleen vind ik de zonnebril er niet zo bij passen... Wat vinden jullie ervan?
Deze look doet me erg denken aan zomer. Het topje is heel leuk en het broekje met bloemenprint is fantastisch. Ook de spijkerblouse waar ik eerder een artikel over heb geplaatst, is terug gekomen in de look. De ketting is ook erg mooi en ik denk dat het een mooie betekenis heeft. 
Deze look is een en al awesome. De kleurtjes, de pumps, het rokje, het hesje, alles.. Een perfecte combinatie en een leuke outfit voor een feestje. Persoonlijk zou ik er wat accessoires bij doen, zoals een horloge of wat armbanden. Ook een straks wit topje onder het strikje, want niet iedereen wilt zo lopen.

Dit was dus mijn lookbook, ik heb zelf ook een leuke zomer look gemaakt met de trends waar ik de afgelopen tijd over heb gepost!

Ik heb mijn favoriete kledingstukken in de look gemixt. Ben ik de enigste die deze look echt gaaf vind? Is deze look HOT or NOT?

lots of love <3

6 opmerkingen:

  1. Ohmy, die look is zeker weten HOT. Dat jasje is zooooooo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet gaaf!!!! newlook.com is echt een leuke site :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, je hebt ook een winkel. Die zit in de V&D, volgens mij heb je er 1 in amsterdam noord...

      Verwijderen
  3. wawww jjjy combineert gaaf hoowr.. ;$$ Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.