zaterdag 27 april 2013

Mijn droom: Eigen kledinglijn!!

Well hello there lovely girls. Ik heb vandaag een droom gehad, en die was werkelijk waar ge-wel-dig. Ik had in die droom namelijk een eigen kledinglijn! De kledinglijn bestond uit blousejes met een peter pan kraag, koraal klaar en ja alle trends eigenlijk. I really love it!! Die droom, bracht me eigenlijk op inspiratie: namelijk de koraal kleur. Dit keer dus een leuk artikel over koraal kleur :)!

Allereerst ben ik wezen zoeken op newlook.com en riverisland.com naar leuke kledingstukken met koraal kleur. Met de kledingstukken heb ik een leuke collage gemaakt!


Koraal kleur was vorig jaar erg in de mode, maar dat maakt mij niet zoveel uit want ík vind het nog steeds een prachtige kleur. Het staat bij de donker getinte mensen en bij de lichte. Anyway: Een fantastische kleur! 
Naast de kledingstukken, heb je schoenen, accessoires, make-up en ga zo maar door. In een kleine periode is deze kleur dé trend geworden. Zelfs onze geliefde celebs worden er redelijk vaak mee gespot! 


Zo, dit was dan iets over de koraal kleur. Maar eigenlijk gaat dit heel artikel over de droom die ik laatst heb gehad; een eigen kledinglijn. Ik ben niet de beste tekenaar, maar ik ga morgen wel wat kledingstukken ontwerpen dus houd mijn blog goed in de gaten!

Dit was het dan voor vandaag, een beetje een artikel waar een vervolg van komt. Zijn jullie al benieuwd naar de kledingstukken die ik ga ontwerpen??? 

heel veel kusjes busra 

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.