zondag 14 april 2013

DIY: Pimp je lamp.

Hello girls! 
Ik zat daarnet dus even lekker te luieren met mijn laptop, en wat te scrollen op weheartit. Totdat ik deze foto zag. Weg met die saaie lamp, en zeg hallo tegen je mooie, gloednieuwe lamp! Met behulp van deze DIY heb je een lamp die er geweldig uitziet. Ik heb de DIY in simpele stappen uitgewerkt! 

Wat heb je nodig?
  • Een nachtlamp. 
  • Lijm.
  • Knopen in verschillende kleuren.
  • Stiften. 
  • Geduld & je creativiteit!!
De stappen.
  • Stap 1: Als allereerst pak je natuurlijk de lamp voor je, zorg dat je op een plekje werkt waar je goed zit. (rugleuning, tafel, etc)
  • Stap 2: Je pakt de lijm en de knopen erbij, de lijm doe je in het midden van de knoop.
  • Stap 3: Wanneer je de lijm op de knoop heb 'gedept' ga je zo verder, totdat de lamp vol zit. Je kan natuurlijk ook een vormpje maken van de knopen, dit ligt allemaal aan jou!
  • Stap 4: Overal knopen is natuurlijk ook niet leuk, er zijn vast wel een paar lege stukjes over bij de lamp. Daar teken je helemaal zelf knopen, met de stiften. 
  • Stap 5: Je laat de knopen drogen, wanneer het bezig is met drogen moet je er niet aan zitten!
Je hebt nu een hele mooie lamp, eentje waar je trots op kan zijn! Ik ben benieuwd of mensen deze diy hebben uitgewerkt, JIJ kan dit twijfel geval veranderen. Door een foto van het eindresultaat van je foto te maken en naar mijn e-mail op te sturen. (verdinia@hotmail.nl)




2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.