donderdag 18 april 2013

● HOT or NOT : Creepers

Hey! Deze keer een hot or not over de creepers. We zien ze steeds vaker in modeland: creepers Deze platte schoenen met plateauzool zijn terug van weg geweest. Ze waren er al sinds het einde van de Tweede Wereld oorloog. De Britse soldaten konden de schoenen met hoge zolen goed gebruiken in de warme woestijn waar ze gestationeerd waren. Later zag je ze steeds meer in het uitgaansleven en nu zijn de schoenen een soort mode-icoon geworden. 

Persoonlijk ben ik werkelijk waar verliefd op de creepers. Ik ben van plan om zelf ook creepers te kopen, ik zit momenteel erg te zoeken op internet op échte leuke. 
Je hebt verschillende soorten creepers, de meeste mensen dragen simpele zwarte creepers. Maar de andere gaan weer een paar stapjes verder. 


Op de collage boven dit stukje tekst, zie je de creepers die ik het mooist vind. Wanneer je creepers combineert met een schattige look maken deze lovely shoes de look echt af.  Zelfs celebs worden vaak gespot met deze schoenen. En wie denk je dat het meest word gespot met creepers? Rihanna natuurlijk! Die ene unieke zangeres met een hemelse stem.



Maar wat vinden jullie eigenlijk van deze schoenen? Ik ben namelijk erg benieuwd, want iedereen heeft een eigen mening over de creepers. SCHRIJF HET IN JE REACTIE!

12 opmerkingen:

  1. Ik zelf vind de schoenen wel leuk, maar niet geweldig. Ik zou er zelf bijvoorbeeld niet op lopen, omdat zoiets ook echt niet bij mij staat. Terwijl ik het meestal bij anderen echt super leuk vind! Veel kinderen bij mij op school lopen er namelijk ook op. Ik kom ze dagelijks tegen. hahah xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik ken veel mensen die creepers cool vinden, maar die het zelf niet kopen omdat het niet bij hun gb en stijl staat. Helaas

      Verwijderen
  2. Ik vind ze zeker weten hot! Ik heb ze ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hot! I love creepers, ik wil ze echt hebben :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik leef helemaal met je mee, gelukkig heb ik ze gister besteld hihihi.

      Verwijderen
  4. Ik heb ze voor mijn verjaardag gehad! Zwarte, maar ik ben van plan om nog meer creepers te kopen. Mensen op school staren me aan en ze lachen me uit, maar ik vind ze mooi dus dat is het belangrijkste. :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.