zondag 14 april 2013

Eerste bericht!!

Well hello, hello.

Welkom op mijn blog! Dit is dus de 'feestelijke' opening waar ik mezelf zal voorstellen en zal vertellen hoe het allemaal is gegaan. Ik heet dus Verdinia, op deze blog. Maar in het echt word ik ook wel Büsra genoemd. Een Turkse naam, komt omdat ik uit Turkije kom! Verder hou ik van tekenen, schrijven, acteren  winkelen, op tumblr zitten & als allerlaatst natuurlijk bloggen (= Klik hier om naar mijn tumblr te gaan.

Hoe ben ik op Verdinia gekomen?
Ik weet het niet, ik zocht een naam met een mooie betekenis via google. Dat werkte niet echt en ik was een beetje ongeduldig, dus ging ik maar wat woorden met een mooie betekenis vertalen. Natuurlijk in het Latijns! De meeste woorden vond ik niet zo mooi, dus heb ik er een beetje een draai aan gegeven. Best wel leuk, right?!

Hoe heb ik de lay-out gemaakt?
Met de lay-out bedoel ik dus eigenlijk de blend bovenaan mijn blog. Ik het het gewoon gemaakt met PhotoFiltreStudio X. Voordat je zulke blends maakt, moet je wel lang oefenen en dit kan ik niet in 1 2 3 uitleggen hihi.

Dit is dan genoeg voor een opening, als jullie nog vragen hebben mogen jullie die altijd stellen door op ''reactie'' te klikken! 




4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.