maandag 22 april 2013

Kleine oproep!

Hey lieve bloglezers! Fijn dat jullie er weer zijn :)
Ik heb een paar oproepen voor jullie, wat ik even kwijt wil!

oproep 1: 1 mei verandert de hele site. Dan heb ik het over de lay-out natuurlijk! De zachte tinten gaan veranderen in zoete, zomerse kleurtjes. De header, indeling, pagina's, álles gaat veranderen. Behalve de nieuws berichten natuurlijk, die zijn gewoon van de blog en die hoort hier. De nieuws berichten worden dus nooit verwijderd. Waarom verander ik het? Aangezien ik 29 april jarig ben, word ik 13. Een nieuw leeftijdsgetal, dus een nieuw begin. Ook zijn die zachte tinten te saai voor dit kleurrijke seizoen!! PS: verdinia als blog titel blijft natuurlijk ook.


oproep 2: De blog word gelijk ook persoonlijker. Er komt bijvoorbeeld een maandelijkse photodiary, mijn mening over bepaalde kledingstukken, en wekelijks ga ik artikels schrijven hoe het met me gaat (cijfers, vriendinnen, familie etc) Ook komen er vaker reviews, vooral over beauty. Er komen vaker creativiteits berichten ipv veel fashion berichten.

oproep 3: Dit allemaal is een erg grote verandering voor mij, maar natuurlijk moeten jullie van al deze veranderingen houden. Daarom heb ik een competitie bedacht: Maak of vind een achtergrond. Het vinden is gewoon simpel, via google of andere sites zoals weHeartit.com. Het moet een een leuk printje zijn dat bij zomer past. WAT KAN JE WINNEN? Eigenlijk niks, je helpt me er gewoon mee. Maar voor de bloggers: je komt een week te staan op mijn contacten pagina, dat ze je blog moeten bezoeken. Een leuk prijsje voor de mensen die dus net een blog hebben hihi! De achtergrond kan je naar mij zenden via hotmail: verdinia@hotmail.nl

oproep 4: Zoals jullie misschien hebben gemerkt, is er een nieuw gadget erbij. Namelijk de populaire berichten. Deze kun je in het linker vak zien onderaan! De hot or nots worden het vaakst bekeken! (= Ik vind dat deze oproep ook bij kleine oproep hoort, maar ik ga hem ook eventjes bij de Mini update zetten.


Zijn jullie benieuwd naar al deze veranderingen??

6 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.