donderdag 18 april 2013

Lifestyle

Hello daar! 
Zoals je aan de header bovenaan mijn blog ziet, gaat mijn blog voornamelijk over fashion, photography & lifestyle. Maar ik besefte gister dat ik het geen eens over lifestyle heb gehad. Wanneer iemand aan lifestyle denkt, denkt diegene   meestal aan rijkdom, roem, geld, mode, diamanten et cetra. Maar aan de andere kant van de wereld leven ze anders.. het omgekeerde. Dit artikel gaat over het leven van een klein, onschuldig meisje die haar ouders heeft kwijtgeraakt.

De 8 jarige Taariq leeft in Afrika met haar 3 broers en 5 zussen. Helaas heeft ze geen ouders meer sinds 2008. Ze speelt met haar vriendin, en praat met haar zussen. Maar wanneer ze huilt wilt ze een dikke knuffel van haar moeder. Maar die is er niet meer. Ze wilt ouders zodat ze niet op straat hoeft te bedelen voor eten en water. Ze wilt een volledig gezin.



Maar hoe kunnen we haar, en vele andere slachtoffers met zo een groot probleem helpen? 
Door alleen hier te klikken kan je het volledige verhaal van Taariq lezen. Via die link kun je ook Taariq helpen, en nog vele andere... Door hier te klikken vind je meer informatie over de actie en de donaties die je geeft.

Ik hoop dat jullie er wat mee gaan doen, en wat gaan doneren. Want de toekomst van de kinderen liggen in ONZE handen. Wij kunnen hun helpen. 

Ga jij geld doneren? Zet het in je reactie! 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.