dinsdag 30 april 2013

''It's all about art''

Hello beautys! Sorry dat ik gister niks postte, ik was namelijk jarig (!!!) Het was echt geweldig en leuk met mijn lieve vriendinnetjes, maar hierover komt later een post. In de vorige artikel schreef ik dat ik fashion trends zou ontwerpen, ik heb écht geen idee of dit is gelukt of niet. Persoonlijk vind ik van niet.. Ik ben eigenlijk veel beter in landschap tekenen. Maaar, het gaat natuurlijk om het idee van de kledingstukken! Laat ik ze dan maar showen :).


Zoals je ziet is het best amateur allemaal, maar de items vind ik op zich wel leuk. De aller bovenste links is eigenlijk de finale, ofwel de hoofd look. Verder zijn het gewoon klad looks of looks waar ik mee heb geoefend. Ik heb nog wat foto's van dichtbij gemaakt! 

Dit is gewoon een streetstyle look, niet zo bijzonder eigenlijk. Het allermooiste vind ik het kanten rokje.

Dit is een normale look. Een leuke blouse met een peter pan kraagje en een hesje die gevuld is met een donkere kleur bij de arm. Een normaal broekje met bloemenprint, gewoon casual dus.

Dit is een leuke look voor een gala. Een simpele maxi rok met een strak topje eroverheen. Ook aangevuld met accessoires, wat vind jij ervan?

En als laatst... een leuk jurkje! Ik weet 100% zeker dat je dit perfecte kledingstuk ook wel eens in de winkel hebt gezien wanneer je bent wezen shoppen. Wat vind jij ervan??

Zet het in je reactie! Trouwens mijn tekenkunsten zijn helemaal niet geweldig haha, excuses hiervoor 

Liefs, Büsra.

PS: Het is morgen 1 mei!! Wat gaat de tijd toch snel. Check morgen zeker weten mijn blog, want er komt een gloednieuwe lay-out met zomerse kleurtjes. En als een extratje voor jullie ook extra veel berichten. Die extra veel berichten komt omdat de laatste week weinig heb kunnen posten, en ik voelde me hier erg schuldig over. 

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.