woensdag 17 april 2013

Special report: Flower summer!!

Ik heb deze keer een special report voor jullie, namelijk over het beroemde bloemen printje. Het is echt een geweldig printje en valt heel leuk te combineren, als je het maar goed doet! In deze post geef ik jullie tips hoe jullie het best bloemen print kunt dragen. 

''De bloemenprint is nooit echt weggeweest, maar dit seizoen maakt ze een ware opmars''

Hoe te combineren?
De combinaties met bloemenprint zijn eindeloos. Zorg dat je aantal basics hebt met veel verschillende flower motieven. Combineer bijvoorbeeld een bloemen blouse met een lederen rok, voor een stoere maar sexy look. Een print jurk met flower print geeft vaak een lieflijke uitstraling, maar afgestyled met een stoere tailleriem krijg je een meer edgy randje. 

Figuur tips.
Houd er rekening mee dat een drukke print niet voor alle figuurtypes werkt. Voor een recht figuur is een drukke print goed: hiermee geef je de illusie dat je 'vorm' hebt. Heb je een wat peervormig figuur? Ga dan niet voor een bloemenprint jeans. Leg de nadruk op je bovenlichaam en kies voor een top of blouse met opdruk. 

Ook celebs omarmen massaal deze vrolijke print. In combinatie met een mooie pump zorgt de bloem voor een ultieme vrouwelijke uitstraling! Vooral de maxi-jurk van Vanessa Hudgens vind ik geweldig. Wow!

Zoals jullie boven dit plaatje zien, heb ik een soort van verzameling met leuke kleding items/accessoires met iets met flower. Ik ben dol op de items, en verliefd op de bretels! Persoonlijk vind ik bloemenprint echt mooi. Ik heb er een broek van, een hesje en een jurk. Als accessoire heb ik alleen een bloemen ring. Natuurlijk ben ik van plan om nog meer flower kledingstukken te kopen. En jullie, wat vinden jullie van bloemen print?
Met zoete groetjes, Büsra.

6 opmerkingen:

  1. Leuk nieuws bericht! Je andere artikels zijn trouwens leuk. Kun je ook zo een blend voor me maken? ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice post ik vind m vet hoor. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks voor de figuur tips, ik heb een voller lijf dus dan moet ik me meer richten op bloemetjes print op het boven lijf. Handig, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.