zondag 21 april 2013

Mijn top 3 - Accessoires!!

Hadieho! Daar ben ik weer, in mijn vrolijke bui. Vandaag extra vrolijk omdat het lekker weer is, dat heeft altijd invloed op mij! Ik zat vandaag lang te denken wat voor artikel ik zou schrijven voor jullie, en al gauw had ik wat leuks bedacht: Mijn top 3 accessoires trend van 2013.

De ear cuff trend! ''Oorbellen die bijna je hele oor bedekken''
Ear cuffs zijn dé trend van dit seizoen. Deze oorbellen zijn anders dan normaal, het bedenkt namelijk (bijna) je hele oor. De meeste mensen dragen de ear cuff bij 1 oor, zodat hij opvalt. Ook worden deze oorbellen hoger vastgemaakt! Om de ear cuff zo goed mogelijk te laten zien heeft Fransesco Scomagniglio wat bedacht: het haar word aan de andere kant met gel naar achteren gebracht.


Kleurrijke tassen ''Tassen in de kleur van een regenboog''
De kleurrijke tassen krijgen in 2013 veel aandacht. Snake skin is trendy. Ook fluo en neon doen nog steeds mee! Ik heb wat foto's opgezocht, ga gauw aan de slag! Creëer een frisse lente look met een kleurige tas.

Kettingen met grote stenen. ''Deze lovely ketting maakt een lente look helemaal af''
De accessoire waarmee je je look opfrist in de lente 2013. De afgelopen tijd kom ik deze ketting steeds vaker tegen in winkels, maar ook in de stad om de nek van mensen. Ze staan altijd heel leuk! Deze kettingen zijn rijkelijk versierd met mooie juweel stenen. Met wat draag je deze ketting? Meestal draag je ze met een blouse of een mooie jurk. Ik zelf draag het altijd over zo een soort blouse.


Je bent aan het eind van dit artikel gekomen, helaas! :( Ik hoop dat jullie het wat vonden. Wat is jou top 3? Schrijf het in je reactie!
Veel knuffeltjes,
Büsra.

PS:Mijn blog bestaat al een week, FEEST. Hahahha oke, dat gaat weer te ver. Maar de views gaan omhoog en ik krijg voor ieder artikel wel lieve reacties. Bedankt! Ik waardeer dit écht, en ik word hier altijd lekker vrolijk van. Jullie zijn trouwe blog lezers hihi. 

7 opmerkingen:

  1. Die earcuff is super gaaf. Mooie blog trouwens, met die zachte tinten enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kleurrijke tas is op zich wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. youtube.com Videos and Highlights: YouTube Vocal Learning
    youtube.com Videos and Highlights: YouTube youtube to mp3 Vocal Learning - YouTube Vocal Learning YouTube Videos and Highlights. youtube.com Videos and Highlights: YouTube Vocal Learning.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Liefs Busra.